woensdag 17 november 2010

*Update* Vandaag de dag!

Heey, mensen.

Niet dat ik tot nu toe veel te melden heb maarja.
Moet toch wat doen he.

Ben op het moment bezig met After Effect te leren, het is best wel lastig om alle effecten te kennen maja wie tijd er insteeks leert het meest

Ach ja, Me Photoshop skills moeten ook een beetje bij geschaafd worden maar dat komt goed.
Moet wel eerst een beter muis halen

*note to self: "HAAL EEN EFFIN MUIS"

Haha.

Laat ik jullie verder niet storen.
moet zelf ook nog aan mijn stage verslag werken omdat die deul van Gilde zegt dat ik niet genoeg heb. ik snap dat hij misschien perfecte verslagen kan maken, ik ben 17 en zit in de 2e van ICT MBO verwacht je daar van dat je een perfect versalg er van uit getypt krijgt?

Maar ja, ik ben nu echt weg :D

 Tot morgen ofzo. Lataah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten