donderdag 18 november 2010

Avondje Saturn? Jezus wat een Rotzooi!

Hey iedereen,

Ben vandaag maar eens naar de saturn gegaan, echt wat een tering zooi.
De dingen die ik verachten waren niet aanwezig de dingen die ik niet verwachte waren juist wel aanwezig.
Het was nog erger dan mijn of mijn vriendin zijn kamer. echt zo'n rotzoioi voor een nieuwe zaak, Dat had ik echt niet vewacht.

Mja toch maar een plasma schermpje gekocht.... Sony Braviatje 32 Inch Full HD kan gewoon mijn eige YT filmpjes op mijn Tv zien hoe wreed is dat!

Maja even ter zaken.
ben nu al 4 dagen mijn volgende AMV aan het uitstellen.

Dus ik doe nu een aanstel op waneer ik de AMV ga maken.

Het zal volgende week maandag zijn dat ik er mee begin het kan ook zondag worden.
Dus hopelijk wordt het niet weer een hoopje kloot zoals mijn eerste AMV :D

Btw ik heb nu een nieuw YT Channel voor mijn AMV's dus de link zal hier onder staan :D

http://youtube.com/flakesid : Flakes : D

Maja ik ga zo eten dus Toedels miss tot dadelijk als me wat leuks invalt of als ik weer iets gemaakt heb.

Toedels :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten